Regulamin Hip Hop Spot:
- POSTANOWIENIA OGÓLNE: Niniejszy regulamin, określa prawa i obowiązki Klientów Hip Hop Spot, mieszczącego się w Katowicach przy ul. Warszawskiej 25a
- Z usług prowadzonych na sali tanecznej Hip Hop Spotu mają prawo korzystać wszyscy chętni zwani dalej Klientami na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, którzy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dn.12 września 2001r. (Dz. U. Nr. 101 poz. 1095 par. 2.1 pkt. 6) złożą podpisane własnoręcznie oświadczenia o zdolności do udziału w zajęciach rekreacyjno-sportowych
- Osoby biorące udział w zajęciach oświadczają iż, nie mają przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania ćwiczeń fizycznych i uczestniczą w zajęciach na własną odpowiedzialność. Osoby z problemami zdrowotnymi, jak i kobiety w ciąży przed przystąpieniem do ćwiczeń powinny poinformować o tym fakcie instruktora oraz skonsultować się z lekarzem i dostarczyć zaświadczenie lekarskie.
- Korzystający z usług sali tanecznej Hip Hip Spot są zobowiązani do wykupienia w recepcji jednorazowego wejścia lub karnetu – zgodnie z obowiązującym cennikiem. Warunkiem otrzymania karnetu jest zapoznanie się z regulaminem sali tanecznej Hip Hop Spot, podpisanie Formularza osobowego oraz uiszczenie odpowiedniej opłaty za zajęcia.
- Hip Hop Spot nie zwraca pieniędzy za zakupiony karnet – niewykorzystane zajęcia nie stanowią podstawy do zwrotów pieniężnych.
- Wykupiony karnet jest imienny i nie może być wykorzystywany przez osoby trzecie. Karnet ważny – 28 dni od daty zakupu.
- Po przyjściu do Hip Hop Spot należy obowiązkowo zgłosić się do recepcji w celu potwierdzenia posiadania karnetu
- Na sali tanecznej bezwzględnie obowiązuje obuwie zamienne – inne od tego, w którym się przyszło do Hip Hop Spotu – z czystą podeszwą.
- Hip Hop Spot zastrzega sobie prawo do zmiany cen, godzin otwarcia, planu zajęć oraz Instruktora.
- Każdy klient zobowiązany jest do zapoznania się i przestrzegania niniejszego regulaminu
- Na terenie STUDIA obowiązuje zakaz palenia tytoniu, spożywania napojów alkoholowych oraz wprowadzania zwierząt.
Regulamin Ogólny sklepu internetowego Hip Hop Spot
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
2. TOWARY SPRZEDAWANE W SKLEPIE Hip Hop Spot.
3. WARUNKI ZAKUPU TOWARÓW W SERWISIE Hip Hop Spot.
4. SPOSOBY PŁATNOŚCI
5. KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY
6. WARUNKI DOKONANIA ZWROTU LUB REKLAMACJI W SKLEPIE
7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.2.
Postanowienia niniejszego Regulaminu mają na celu usprawnić i ułatwić kontakt klienta z sprzedającym oraz ułatwić zakup towarów.
1.3.
Definicje:
1.1.
FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie
1.2.
FORMULARZ ZAMÓWIENIA – interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia.
1.3.
KLIENT – Osoba chcąca dokonać zakupu w serwisie internetowym lub skorzystać z usługi mobilnej.
1.4.
PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz zakupywana przez klienta u sprzedającego
1.5
1.6.
2. TOWARY SPRZEDAWANE W SKLEPIE Hip Hop Spot.
1.1
– Odzież typu: koszulka z nadrukiem, bluza z nadrukiem.
3. WARUNKI ZAKUPU TOWARÓW W SERWISIE
– Towar zakupiony przez sklep online zostaje wysłany w sytuacji zaksięgowania pieniędzy na koncie podanym na stronie internetowej.
4. SPOSOBY PŁATNOŚCI
– Płatności w serwisie Hip Hop Spot wykonywane są poprzez serwis PayU lub przelew na konto bankowe podane na stronie internetowej z wszystkimi danymi potrzebnymi do przelewu.
– Płatności podczas dostarczenia towaru do rąk własnych odbywa się gotówkowo (brak możliwości płatności kartą)
5. KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY
-Wszystkie towary wysyłane lub dostarczane przez Hip Hop Spot wysyłane są do 7 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na konto bankowe,
– Płatności podczas dostarczenia towaru do rąk własnych odbywa się gotówkowo
– Towar wysyłany pocztą lub kurierem (czas dostawy uzależniony od przewoźnika)
– Wszystkie koszta wysyłki oraz ceny za towary zamieszczone są na stronie www.hiphopspot.pl w platformie zakupowej (ceny te mogą ulegać zmianie w zależności od cen firm kurierskich zazwyczaj nie dłużej niż 72h)
6. WARUNKI DOKONANIA ZWROTU LUB REKLAMACJI W SKLEPIE
– Towar zakupiony w serwisie drogą elektroniczną można zwrócić na adres wysyłki po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub email.
– Towar zakupiony w serwisie można zwrócić do 14 dni jeżeli nie nosi widocznych śladów użytkowania.
– Pakowanie towaru jest dokumentowane aby uniknąć pomyłek oraz problemów z uszkodzonym towarem
7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Wszystkie reklamacje powinny być przekazane telefonicznie lub za pomocą email.
Zamówienia w serwisie realizujemy do 7 dni roboczych